Kjøper du varer i vår nettbutikk, på epost eller på telefon, sender vi varene med Bring eller annet bud.
Leveringssteder
Boat Power AS leverer til hele fastlandet. De fleste pakker vil ankomme din postkasse eller valgte nærmeste post i butikk, og du vil få melding når varen har ankommet. Varene blir normalt liggende 2 uker på postkontor/post i butikk.
Fraktkostnader
Vi benytter oss av Posten, Postnord og lokale bud samt egne bud som transportører. Fraktkostnaden avhenger av hvilken fraktmåte du velger, hvor i landet du bor og størrelse/vekt på sendingen.
Leveringsmåter
Vi tilbyr en rekke fraktmåter. Du må velge hvilken fraktmåte du ønsker å benytte i kassen. Prisen for hver enkelt fraktmåte fremkommer i kassen, og du får enkelt oversikt over hva totalbeløpet for ordren inkludert frakt blir. Ikke alle fraktmåter er tilgjengelig for alle postnummer, og det kan også være begrensninger i størrelse/vekt for enkelte postnummer.
Leveringstid er fremsendingstider, altså tiden det under normale forutsetninger tar fra varen sendes fra oss til varen er fremme hos deg. Enkelte tider på året, for eksempel i julen og når transportørene avvikler ferie, kan fremsendingstiden avvike fra dette. Vi vil alltid bestrebe å sende varene så snart det lar seg gjøre, men det forutsetter at varen er på lager og sendes deretter med første mulige sending.
Feil ved leveranser
Det er viktig at du sjekker pakken så fort du har mottatt den. Dersom det er skader på emballasjen bør du sørge for å dokumentere dette med bilder. Dersom du mottar varer som er ødelagt, feil eller ikke riktig antall, må du så fort som mulig ta kontakt med oss, slik at vi kan sørge for å rette opp feilen.
Vi bestreber oss på å ha riktig informasjon om tilgjengelighet og leveringstid på varene vi selger. Vi tar imidlertid forbehold om at feil kan oppstå i vårt lagersystem eller at annen leveringsinformasjon kan være feil.